Trinaestići

Kazališna skupina Dječjeg vrtića Cipelica

na Odjelu pedijatrije izvela predstavu “Grubzon”

            Kazališna skupina Dječjeg vrtića Cipelica razveselila je dana 14.prosinca 2016. (srijeda) svojom predstavom „Grubzon“ djecu koja borave na Odjelu pedijatrije Županijske bolnice u Čakovcu.

U predstavi glume odgojiteljice Nives Lisjak, Ljubica Bedić, Suzana Kovač i Hana Zrna, a za glazbu je zadužena Roberta Taradi.  Stigao je i Djed Božićnjak  te darovao djecu  punom košarom voća.

U ime domaćina odgojiteljicama i ravnateljici Dječjeg vrtića Cipelica Gordani Šoltić Siladi zahvalio se voditelj Odjela pedijatrije Dejan Balažin dr.med. Tom prigodom dogovorena je daljnja suradnja.

Predstavu „Grubzon“ gledala su i sva djeca,  polaznici područnih odjela Dječjeg vrtića Cipelica, a Djed Božićnjak darivao ih je novim didaktičkim sredstvima. Ovo predblagdansko vrijeme, vrijeme je darivanja osmijeha , toplih riječi i sretnih trenutaka.

                                           xl_odjel-pedijatrije-12-2016_899927

Kazališna skupina Dječjeg vrtića Cipelica svojom je predstavom razveselila i djecu svojih radnika.

image-0-02-05-f72dfb090f36ff8b619a2c36c859fe1f1d4c17498ba6b4e1a4577e0491b76a63-v

Trinaestići i scenska kultura najmlađih

U procesu cjelokupnog estetsko-etičkog odgoja i oblikovanja emocionalnog života djeteta značajna uloga pripada umjetnosti, a scenska umjetnost – kao sinteza svih vrsta umjetnosti – ponajviše djeluje na dječje emotivno usmjeravanje i spoznavanje pozitivnih vrijednosti u životu. Naročito je to važno za djecu u predškolskoj i u mlađoj osnovnoškolskoj dobi, kojima su i namijenjeni tekstovi u ovoj zbirci.

Snaga je dječjeg kazališta u njegovoj raznovrsnosti i svemogućnosti – dječje je kazalište istovremeno i zabavno i ozbiljno, iznenađujuće i istraživalačko. Predstave za djecu neupitno oblikuju dječje stvaralačke mogućnosti i vrlo su bitne za razvoj njihove scenske kulture.

Igra je kod djeteta predškolske i rane školske dobi nenadoknadivo sredstvo za njegov razvoj, igra je djetetova prirodna i osnovna životna aktivnost. Dijete tu potrebu zadovoljava igrajući se neumorno kad god i gdje god je to moguće, a ta njegova aktivnost istodobno je i specifičan i najefikasniji oblik učenja. U igri se nalaze i svi elementi dramskog stvaralaštva. Upravo zato je spontana dječja igra, uz uvijek živu dječju maštu, osnovno polazište za pokretanje predstave za djecu.

Jednostavna radnja često otkriva djeci čitavo bogatstvo međuljudskih odnosa u borbi za očuvanjem osnovnih životnih vrijednosti . Dobra predstava za djecu, bilo da je riječ o bajkovitoj ili suvremenoj temi, pokreće kognitivni, emocionalni i imaginacijski sloj dječje ličnosti. Glazba i songovi doprinose komunikaciji s malim gledateljima. Dječji doživljaj kazališne predstave nije identičan doživljaju odraslih gledatelja. Dobra kazališna predstava za djecu poziva djecu da sudjeluju u scenskoj igri, da djeluju na oblikovanje događaja na sceni.